• “Ο κόσμος δεν μάς προσφέρθηκε από τους γονείς μας, μάς τον δάνεισαν τα παιδιά μας“

    Αφρικάνικη Παροιμία

  • Μαζί προχωράμε!

  • Ονειρευόμαστε:

    ...μια νεολαία δυναμική, τολμηρή και πεισματάρα, η οποία οραματίζεται, αναζητά και δεν σταματά ποτέ να διεκδικεί... μια πόλη φιλόξενη, ζωντανή, δημιουργική, που δίνει ευκαιρίες στους ανθρώπους της για εξέλιξη και ανάπτυξη, μια πόλη με χαρακτήρα, προοπτική και όραμα... μια κοινωνία πολυπολιτισμική, ελεύθερη, μια κοινωνία με ιδανικά, αξίες και ηθική... ανθρώπους ευτυχισμένους, χαρούμενους και αποφασιστικούς...με γνώση, λογική και συναισθήματα σε πλήρη αρμονία...
  • αντιδραστικότητα;

  • Θέλω (Jorge Bucay)

    Θέλω να με ακούς, χωρίς να με κρίνεις

    Θέλω τη γνώμη σου, χωρίς συμβουλές

    Θέλω να με εμπιστεύεσαι, χωρίς απαιτήσεις

    Θέλω τη βοήθειά σου, κι όχι ν΄αποφασίζεις για μένα

    Θέλω να με προσέχεις, χωρίς να με ακυρώνεις

    Θέλω να με κοιτάς, χωρίς να προβάλεις τον εαυτό σου σε μένα

    Θέλω να μ΄αγκαλιάζεις, χωρίς να με κάνεις να ασφυκτιώ

    Θέλω να μου δίνεις ζωντάνια, χωρίς να με σπρώχνεις

    Θέλω να με υποστηρίζεις, χωρίς να με φορτώνεσαι

    Θέλω να με προστατεύεις, χωρίς ψέματα

    Θέλω να πλησιάζεις χωρίς να εισβάλλεις

    Θέλω να ξέρεις τις πλευρές μου που πιο πολύ σε ενοχλούν. Να τις αποδέχεσαι και να μην προσπαθείς να τις αλλάξεις

    Θέλω να ξέρεις... πως σήμερα μπορείς να βασίζεσαι πάνω μου... xωρίς όρους

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΑΛΚΟΟΛ

  • ΟΧΙ ΣΤΗΝ internet ΕΞΑΡΤΗΣΗ

  • Ένα παιδί συμβουλεύει…

    Ένα παιδί δίνει 13 πολύτιμες συμβουλές στους γονείς του

    Ø Μη φοβάστε να είστε σταθεροί μαζί μου. Αυτό θα με κάνει να νιώθω περισσότερη σιγουριά.

    Ø Μη με παραχαϊδεύετε. Ξέρω πολύ καλά πως δεν πρέπει να μου δίνετε οτιδήποτε σας ζητώ. Σας δοκιμάζω μονάχα για να δω.

    Ø Μη με κάνετε να νιώθω μικρότερος απ΄ ότι είμαι. Αυτό με σπρώχνει να παριστάνω καμιά φορά το «σπουδαίο».

    Ø Μη μου κάνετε παρατηρήσεις μπροστά στον κόσμο, αν μπορείτε. Θα προσέξω περισσότερο αυτό που θα μου πείτε, αν μου μιλήσετε ήρεμα, μια στιγμή που θα είμαστε οι δυο μας.

    Ø Μη μου δημιουργείτε το συναίσθημα πως τα λάθη μου είναι αμαρτήματα. Μπερδεύονται έτσι μέσα μου όλες οι αξίες που έχω μάθει να αναγνωρίζω.

    Ø Μην πέφτετε σε αντιφάσεις. Με μπερδεύετε έτσι αφάνταστα και με κάνετε να χάνω την πίστη μου σε εσάς.

    Ø Μη με αγνοείτε, όταν σας κάνω ερωτήσεις, γιατί θα ανακαλύψετε πως θα αρχίσω να παίρνω τις πληροφορίες μου από άλλες πηγές.

    Ø Μην προσπαθείτε να με κάνετε να πιστέψω πως είστε τέλειοι ή αλάνθαστοι. Είναι μια δυσάρεστη έκπληξη για μένα, όταν ανακαλύπτω πως δεν είστε ούτε το ένα ούτε το άλλο.

    Ø Μη διανοηθείτε ποτέ πως θα πέσει η υπόληψή σας αν μου ζητήσετε συγγνώμη. Μια τίμια αναγνώριση του λάθους σας μου δημιουργεί πολύ θερμά αισθήματα απέναντί σας.

    Ø Μην ξεχνάτε πως μ΄ αρέσει να πειραματίζομαι. Χωρίς αυτό δεν μπορώ να ζήσω. Σας παρακαλώ παραδεχτείτε το.

    Ø Μην ξεχνάτε πόσο γρήγορα μεγαλώνω. Θα πρέπει να σας είναι δύσκολο να κρατήσετε το ίδιο βήμα με μένα, αλλά προσπαθήστε σας παρακαλώ.

    Ø Μην ξεχνάτε πως δεν θα μπορέσω να αναπτυχθώ χωρίς πολλή κατανόηση και αγάπη. Αυτό όμως δεν χρειάζεται να το πω, έτσι δεν είναι;

    Ø Μη μου λέτε ποτέ ψέματα!

  • Παιδί ή Ενήλικος;

  • Αυτοεκτίμηση, αυτή η… Άγνωστη!

    10 τρόποι για να βοηθήσετε το παιδί σας να εκτιμά τον εαυτό του.

    vΕπικοινωνήστε ανοιχτά με το παιδί σας.

    vΜάθετε να το ακούτε.

    vΣυμπεριλαμβάνε-τε το παιδί σας στις οικογενειακές συζητήσεις. Δείξτε του ότι εκτιμάτε τις απόψεις του.

    vΠροσπαθήστε να καταλάβετε την άποψη του παιδιού σας.

    vΔώστε στο παιδί σας ευθύνες κατάλληλες για την ηλικία του.

    vΒάλτε σταθερά όρια. Τα παιδιά θέλουν να ξέρουν τι περιμένουν οι άλλοι από αυτά.

    vΝα είστε γενναιόδωροι αλλά και ειλικρινείς όταν επαινείτε ή παροτρύνετε τα παιδιά.

    vΒοηθήστε το παιδί σας να θέσει στόχους και βοηθήστε το να τους πραγματοποιήσει.

    vΝα θυμάστε ότι η νίκη δεν είναι το παν. Το σημαντικό είναι η προσπάθεια.

    vΓίνετε θετικό πρότυπο. Αισθανθείτε περήφανος/η για τον εαυτό σας.

  • Μάς χρειάζονται!

  • «Αν ένα παιδί…» της Dorothy Law Nolte

    ☼Αν ένα παιδί ζει μέσα στην κριτική:
    Μαθαίνει να κατακρίνει
    ☼Αν ένα παιδί ζει μέσα στην έχθρα:
    Μαθαίνει να καυγαδίζει
    ☼Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ειρωνεία:
    Μαθαίνει να είναι ντροπαλό
    ☼Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ντροπή:
    Μαθαίνει να αισθάνεται ένοχο
    ☼Αν ένα παιδί ζει μέσα στην κατανόηση:
    Μαθαίνει να είναι υπομονετικό
    ☼Αν ένα παιδί ζει μέσα στον έπαινο:
    Μαθαίνει να εκτιμάει
    ☼Αν ένα παιδί ζει μέσα στη δικαιοσύνη:
    Μαθαίνει να είναι δίκαιο
    ☼Αν ένα παιδί ζει μέσα στην αποδοχή:
    Μαθαίνει να αγαπάει
    ☼Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ασφάλεια:
    Μαθαίνει να έχει πίστη στον εαυτό του και στους άλλους
    ☼Αν ένα παιδί ζει μέσα στην επιδοκιμασία:
    Μαθαίνει να εκτιμάει
    ☼Αν ένα παιδί ζει μέσα στην φιλία:
    Μαθαίνει να βρίσκει την αγάπη μέσα στον κόσμο
  • Όχι στις διακρίσεις!

  • “Πέτα μακριά το ραβδί σου!”

    Από το βιβλίο “Πέτα μακριά το ραβδί σου (Πειθαρχία χωρίς δάκρυα)” των Ρούντολφ Ντράικωρς & Περλ Κάσελ:

    “Το παιδί χρειάζεται ενθάρρυνση σαν το φυτό που χρειάζεται ήλιο και νερό”

    “Μπορούμε να αποδοκιμάζουμε τις πράξεις του παιδιού, χωρίς ν’ αποδοκιμάζουμε το ίδιο το παιδί”

    “Η ελευθερία βλασταίνει από το σπόρο της πειθαρχίας”

    “Μόνο σ’ ένα ήρεμο και συμφιλιωμένο περιβάλλον μπορεί το παιδί να αναπτύξει ελεύθερα την προσωπικότητά του και το δυναμικό του”

    “Η τιμωρία αφήνει να εννοηθεί οτι το παιδί από μόνο του δεν έχει αξία”

  • Νεολαία & Ευρώπη

    Νέα Γενιά σε Δράση Ευρωπαϊκή Κάρτα Νέων Eurodesk EVE
  • Στόχευε Ψηλά!

  • Εμείς οι Λίγοι

    Είμαστε εμείς οι ονειροπαρμένοι τρελλοί της γης

    με τη φλογισμένη καρδιά και τα έξαλλα μάτια

    Είμαστε οι αλύτρωτοι στοχαστές και οι τραγικοί ερωτευμένοι

    Χίλιοι ήλιοι κυλούνε μες στο αίμα μας

    κι ολούθε μας κυνηγά το όραμα του απείρου

    Η φόρμα δεν μπορεί να μας δαμάσει

    Εμείς ερωτευθήκαμε την ουσία του είναι μας

    και σ’ όλους μας τους έρωτες αυτήν αγαπούμε

    Είμαστε οι μεγάλοι ενθουσιασμένοι κι οι μεγάλοι αρνητές

    Κλείνουμε μέσα μας τον κόσμο όλο και δεν είμαστε τίποτα απ’αυτόν τον κόσμο

    Οι μέρες μας είναι μια πυρκαγιά κι οι νύχτες μας ένα πέλαγο

    Γύρω μας αντηχεί το γέλιο των ανθρώπων...

    (Γιώργος Μακρής)

  • Αφήστε να πετάξει!

  • Η επόμενη μέρα

    Επειδή κάθε δευτερόλεπτο μετράει

    πρέπει τώρα ν' αρχίσουμε να γράφουμε όλο και περισσότερα ποιήματα

    για να καθαρίσουμε το τοπίο από τον τρόμο, την απειλή και τον θάνατο

    πρέπει τώρα να εξορκίσουμε τους εφιάλτες που κρύβονται ακόμη μέσα στην ελευθερία

    έτοιμοι να μας πιουν όλο το αίμα

    κι επειδή όποιος σήμερα ξεχαστεί μέσα στον εαυτό του θα είναι αύριο λησμονιά και στάχτη

    πρέπει τώρα να μάθει τι θα πει εχθρός και αδικία

    διότι η πραγματικότητα δεν γίνεται κατανοητή χωρίς την κατανόηση της αθλιότητας και της απελπισίας

    κι επειδή κάθε δευτερόλεπτο μετράει πρέπει από τώρα να πάμε στο σχολείο της φαντασίας

    για να σώσουμε ξανά τα όνειρα.

    (Γιώργος Βέης)

  • Γίνε Αστέρι!

    Αν δεν μπορείς να είσαι πεύκο στην κορυφή του λόφου, χαμόδεντρο να γίνεις στην κοιλάδα, μα να γίνεις το πιο όμορφο χαμόδεντρο στου ρυακιού την όχθη. Γίνε θάμνος, αν δεν μπορείς δέντρο να είσαι.

    Κι αν δεν μπορείς να είσαι θάμνος, γίνε χλόη κι ομόρφαινε τις παρυφές του δρόμου. Αν δεν μπορείς να είσαι δρυς, γίνε μικρή φιλύρα αλλά η ομορφότερη κοντά στη λίμνη.

    Να γίνουμε όλοι καπετάνιοι δεν μπορούμε, χρειάζεται και πλήρωμα, έχει δουλειά για όλους, άφθονες δουλειές, μεγάλες και μικρές και πρέπει ο καθένας μας ό,τι μπορεί να κάνει.

    Αν δεν μπορείς να είσαι ο ήλιος, γίνε αστέρι, από το μέγεθος ούτε κερδίζεις ούτε χάνεις, να είσαι ο καλύτερος σ' αυτό που είσαι.

    (Douglas Malloch)

  • Αγαπάμε τα ζώα

  • Ένα παιδί μέσα μας

  • Η παιδική ηλικία είναι το βασίλειο της μεγάλης δικαιοσύνης και της βαθιάς αγάπης. Στα χέρια ενός παιδιού κανένα πράγμα δεν είναι σπουδαιότερο από κάποιο άλλο. Παίζει με μια χρυσή καρφίτσα ή με ένα λευκό λουλούδι. Δεν έχει φόβο της απώλειας.

    Για το παιδί ο κόσμος εξακολουθεί να είναι το όμορφο δοχείο μέσα στο οποίο δεν χάνεται τίποτα.

    Δεν αναγκάζει τα πράγματα να εγκατασταθούν κάπου. Τα αφήνει να διαβούν μέσα από τα χέρια του σαν αγέλη σκοτεινών νομάδων που περνούν κάτω από μιαν αψίδα θριάμβου. Για λίγο φωτίζονται μέσα στην αγάπη του και έπειτα σκοτεινιάζουν ξανά·

    ό,τι φωτίστηκε μέσα στην αγάπη του παραμένει εντός της σαν εικόνα που δεν πρόκειται να χαθεί.

    (Ράινερ Μαρία Ρίλκε)

  • Χωρίς διακρίσεις

  • Ευτυχείτε!

  • Μαθαίνεις

    Μετά από λίγο μαθαίνεις την ανεπαίσθητη διαφορά ανάμεσα στο να κρατάς το χέρι και να αλυσοδένεις μια ψυχή.

    Και μαθαίνεις πως αγάπη δε σημαίνει στηρίζομαι Και συντροφικότητα δε σημαίνει ασφάλεια

    Και αρχίζεις να μαθαίνεις πως τα φιλιά δεν είναι συμβόλαια Και τα δώρα δεν είναι υποσχέσεις

    Και αρχίζεις να δέχεσαι τις ήττες σου με το κεφάλι ψηλά και τα μάτια ορθάνοιχτα Με τη χάρη μιας γυναίκας και όχι με τη θλίψη ενός παιδιού

    Και μαθαίνεις να φτιάχνεις όλους τους δρόμους σου στο σήμερα, γιατί το έδαφος του αύριο είναι πολύ ανασφαλές για σχέδια…

    Και τα όνειρα πάντα βρίσκουν τον τρόπο να γκρεμίζονται στη μέση της διαδρομής

    Μετά από λίγο καιρό μαθαίνεις… Πως ακόμα κι η ζέστη του ήλιου μπορεί να σου κάνει κακό.

    Έτσι φτιάχνεις τον κήπο σου εσύ Αντί να περιμένεις κάποιον να σου φέρει λουλούδια

    Και μαθαίνεις ότι, αλήθεια, μπορείς να αντέξεις Και ότι, αλήθεια, έχεις δύναμη Και ότι, αλήθεια, αξίζεις

    Και μαθαίνεις… μαθαίνεις… με κάθε αντίο μαθαίνεις

    (Χόρχε Λουίς Μπόρχες)

  • Θυμούμαι μικρός κάθουμουν συχνά στο κατώφλι του σπιτιού μας, έλαμπε ο ήλιος, καίγουνταν ο αγέρας, σ' ένα μεγάλο σπίτι στη γειτονιά πατούσαν σταφύλια, μύριζε ο κόσμος μούστο, κι εγώ σφαλνούσα τα μάτια ευτυχισμένος, άπλωνα τις φούχτες και περίμενα, κι έρχουνταν ο Θεός, όσο ήμουν παιδί ποτέ δε με γέλασε, έρχουνταν, παιδί κι αυτός σαν και μένα, και μού 'βαζε στα χέρια τα παιχνιδάκια του τον ήλιο, το φεγγάρι, τον άνεμο. "Χάρισμά σου" μού 'λεγε "χάρισμά σου, παίξε μαζί τους, εγώ έχω κι άλλα." Άνοιγα τα μάτια, ο Θεός εξαφανίζουνταν μα απόμεναν στα χέρια μου τα παιχνιδάκια του.

    (Νίκος Καζαντζάκης, "Αναφορά στον Γκρέκο")

  • Ενώ εσύ μου φώναζες…

    Μου μάθαινες να σε φοβάμαι…

    Τραυμάτιζες την αυτοπεποίθηση μου…

    Μου μάθαινες ότι δεν είχα αξιοπρέπεια επειδή ήμουν μικρός…

    Μου μάθαινες να μην τολμάω, να μη δοκιμάζω, να μην προσπαθώ να ανακαλύπτω, να μην παίρνω πρωτοβουλίες, για να μη θυμώνεις…

    Με έκανες να νιώθω ασήμαντος και αδύναμος…

    Μου έδειχνες ότι δεν μπορούσα να σε εμπιστεύομαι…

    Μου μάθαινες ότι δεν μπορούσα να σου μιλήσω αν είχα κάποιο πρόβλημα ή κάποιος μου έκανε κακό, γιατί φοβόμουν πώς θα αντιδρούσες…

    Μου μάθαινες ότι όταν αγαπάμε κάποιον, έχουμε δικαίωμα να του φερόμαστε άσχημα…

    Η φωνή σου δεν με άφηνε να σκεφτώ τα λόγια σου…

    Ίδρωνα, η καρδιά μου χτυπούσε δυνατά, το στομάχι και τα αυτιά μου πονούσαν…

    Θύμωνα που δεν νοιαζόσουν για αυτά που ήθελα να σου πω…

    Αναρωτιόμουν που πήγε ο μπαμπάς μου…

    Mου μάθαινες να φωνάζω κι εγώ…

    Ήμουν μόνος μου…

    Σκεφτόμουν ότι δεν μ’ αγαπάς πια…

    Μου μάθαινες ότι επιτρέπεται να φέρομαι άσχημα σε κάποιον πιο αδύναμο από μένα…

    Μου μάθαινες πώς να φερθώ στα παιδιά μου όταν μεγαλώσω…

    Δεν φανταζόσουν τον αγώνα που πρέπει να δώσω τώρα που μεγάλωσα, για να μη γίνω σαν εσένα…   

  • Και τώρα είσαι

    και είμαι τώρα

    και είμαστε ένα μυστήριο

    που δε θα συμβεί ποτέ ξανά,

    ένα θαύμα που δεν έχει συμβεί

    ποτέ στο παρελθόν

    και λάμποντας αυτό το τώρα μας

    πρέπει να φτάσει στο τότε

    (E.E.Cummings)

Παρασκευή-Σάββατο 1-2/4/16, Διημερίδα: «Έρως-Αντέρως, Αλήθειες-Ψέματα»

Ο Σύλλογος Εθελοντών στην Πρόληψη «Η ΟΜΑΔΑ» διοργανώνει αύριο 1 και το Σάββατο 2 Απριλίου διημερίδα με τίτλο: «Έρως-Αντέρως: Αλήθειες –Ψέματα. Μια συνάντηση στο Χρόνο και τις Τέχνες 2016». Η διημερίδα τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Ηρακλείου και περιλαμβάνει ομιλίες, βιωματικά εργαστήρια, σεμινάρια, μουσικά δρώμενα, ποίηση, θέατρο και χορό.

Σκοπός της διημερίδας είναι μέσα από διεπιστημονική και καλλιτεχνική προσέγγιση να φέρουμε στο προσκήνιο ένα ξεχασμένο αλλά ιδιαίτερα σημαντικό μύθο και να γίνει μια προσπάθεια να καταγραφούν τα πρόσωπα του Έρωτα και του Αντέρωτα διαχρονικά, πρόσωπα που γεννήθηκαν από τη σημαντικότερη ίσως ανάγκη του ανθρώπου να εμπιστευτεί το απρόβλεπτο, δίνοντας νόημα στη ζωή του και συνέχεια στον εαυτό του. Ίχνη των δύο αυτών μυθικών προσώπων εντοπίσαμε σε μαρμάρινη πλάκα που εκτίθεται στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου (Ρωμαϊκή περίοδος) και στην Κρήνη Μοροζίνη.

Στη Διημερίδα που αποτελεί Γιορτή για την πόλη του Ηρακλείου, ο Συμβουλευτικός Σταθμός Νέων συμμετέχει με ένα βιωματικό εργαστήριο ψυχοδράματος με θέμα «Ερωτεύεται ο κόσμος εκεί έξω»;
Το εργαστήριο που θα γίνει το Σάββατο 13.00-16.00, συντονίζει η Υπεύθυνη ΣΣΝ Μαρία Παναγιωτάκη, Ψυχολόγος, Κοινωνιολόγος, Ψυχοδραματίστρια.

Ιδού η περίληψη του εργαστηρίου και αμέσως μετά διαβάστε ολόκληρο το Πρόγραμμα της Διημερίδας!

Στο εργαστήριο θα διερευνήσουμε ψυχοδραματικά τα όρια του λόγου και του εαυτού, της αλήθειας που αρθρώνεται και των άλλων, των μη λεχθέντων. Με εφαλτήριο το μορενικό ψυχόδραμα θα πάρουμε από το χέρι τον αυθεντικό μας εαυτό και θα τολμήσουμε απογειώσεις. Παιδιά που ανιχνεύουμε τα πράγματα και τα θάματα, τα ψέματα και τις αλήθειες μας, τα φανερά και τα κρυμμένα μας, θα βρεθούμε στη ψυχοδραματική σκηνή να δοκιμάσουμε, να ζήσουμε, να γεννηθούμε ίδια κι αλλιώς. Θα αναρωτηθούμε για τη θυμωμένη πληγή του έρωτα και τον ακυρωμένο αντέρωτα. Μες σ΄ αυτή την παράξενη ξενιτιά των αισθημάτων, μες στην αντιερωτική τούτη εποχή, την αντι-κοινωνία μας, είμαστε όλοι, με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους, παιδιά ερώτων και αντερώτων, εκπληρώσεων και ματαιώσεων, αληθινών και πλασματικών στιγμών.

Σας περιμένουμε με πολλή χαρά!

ερως.αντερως2

❤ Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

09:30 – 10:00 | Αίθουσα: Πειραματικό Θέατρο
Εγγραφές στη διημερίδα και στα βιωματικά εργαστήρια

Χαιρετισμοί
10:00 – 11:00 Βιωματικό Εργαστήριο
Μ. Αλατζόγλου, Δ. Γυπαράκη, «Ξυπνώντας με ένα παραμύθι»


11:00 – 12:30 | Ομιλίες. Αίθουσα: Πειραματικό Θέατρο


11:00 – 11:10 Μ. Κυδωνάκη, «Μύθοι και πραγματικότητες στον Έρωτα και τον Αντέρωτα»
11:10 – 11:15 Δ. Δρακοπούλου, «Βάλσαμο», απαγγέλει Ε. Γαρεδάκη
11:15 – 11:25 Μ. Κασμιρλή, «Ροζ» σημαίνει δύναμη!»
11:25 – 11:30 Χ. Καράλη, χορογραφία «Χωρίς εμάς», χορεύουν: Χαρά Καράλη & Γιώργος Κουκλάκης
11:30 – 11:40 Π. Χρυσός, «Κατασκευάζοντας ιστορίες ζωής»
11:40 – 11:45 Δ. Δρακοπούλου, «Θυμηδία», απαγγέλει Ε. Γαρεδάκη.
11:45– 11:55 Τ. Βαλαβάνη, «Η δύναμη του ψέματος στον Ιππόλυτο του Ευριπίδη»
11:55 – 12:00 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου, Κ. Τρικάλης «Του έρωτα τα κύματα»
12:00 – 12:05 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου, Ε. Αδαμοπούλου στίχοι-μουσική, «Τα μάτια σου»
12:05 – 12:15 Μ. Αλατζόγλου, Ι. Κολοκυθά, Ρ. Μαρκάκη, βίντεο: «Έρωτας – Αντέρωτας στον Ελληνικό
Κινηματογράφο»
12:15 – 12:30 Διάλειμμα

♥ 12:30 – 18:00 | Βιωματικά Εργαστήρια


12:30 – 14:30 Λ. Γιαννακουδάκης, «Αγαπώ την αλήθεια, μα εκείνη δεν μ’ αγαπά» | αίθουσα: Μικρό Θέατρο
12:30 – 14:30 Τ. Βαλαβάνη, «Ιππόλυτος – Φαίδρα – Θησέας: ένα ψευδές τρίγωνο του έρωτα»
| αίθουσα: αίθουσα: Σεμιναρίων
14:00 – 15:30 Μ. Κυδωνάκη, «Από τον Έρωτα στον Αντέρωτα: Αναγνωρίζοντας τους δαιμονικούς διαλόγους»
| αίθουσα: Πειραματικό Θέατρο
15:00 – 18:00 Α. Λιοδάκης, «Ψυχόδραμα και ερωτική ζωή» | αίθουσα: Σεμιναρίων
16:00 – 18:00 Ι. Κολοκυθά, Α. Μηλιαράκη, «Εν αρχή ήν ο λόγος;» | αίθουσα: Πειραματικό Θέατρο

♥ 16:30 – 17:30 | Ομιλίες. Αίθουσα: Μικρό Θέατρο

16:30 – 16:45 Δ. Μπουγιούκα, «Ο σύντροφος σύμπτωμα»
16:45 – 17:00 Ι. Φιοράκη, «Ο έρωτας και η Μαρία Κάλλας»
17:00 – 17:15 Μ. Θέμελη, «Ημερολόγιο μιας μυστικής συμμετρίας»
17:15 – 17:30 Γ. Χατζηαντωνίου – Φουντουλάκη, «Ερωτευμένη με τη ζωή …των άλλων»


18:15 – 21:00 | Ομιλίες. Αίθουσα: Πειραματικό Θέατρο

18:15 – 18:20 Μ. Αλατζόγλου, «Ερωτικά Graffiti της πόλης μας», βίντεο
18:20 – 18:30» Romancemendary: O Έρωτας κι ο Αντέρωτας στα Anime». Ο Έρωτας κι ο Αντέρωτας στα Ιαπωνικά Μίκυ Μάους με μεγάλα μάτια, βίντεο. Π. Κίκας , Γ. Μιχαηλίδης
18:30 – 18:40 Α. Αρμενάκη, «Ένα οδοιπορικό στον Έρωτα μέσα από το μύθο του Νάρκισσου και της Ηχούς»
18:40 – 19:45 Μ. Μ. Χριστάκη ποίηση: «Σε ένα παλιό αστρονομικό χάρτη»
19:45 – 20:05 Μ. Κυριακάκη του Αντωνίου & Μ. Κυριακάκη του Ευστάθιου, «Καλλιά ‘χω εσέ με θάνατο παρ’άλλη με ζωή μου…»
20:05 – 20:10 Μ. Μ. Χριστάκη ποίηση: «Πάνω από την πόλη»
20:10 – 20:20 Α. Αρμενάκη, «Οι ορμόνες της ερωτικής έλξης. Νέα ερευνητικά δεδομένα»
20:20 – 20:30 Ι. Παπαδάκης, μουσική «All is full of love».
20:30 – 21:00 Α. Λιοδάκης, «Ο έρωτας στα χρόνια της …κρίσης»


Σάββατο 2 Απριλίου 2016

♥ 10:00 – 12:30 | Ομιλίες. Αίθουσα: Πειραματικό Θέατρο

10:00 – 10:10 Α. Πλεύρη
10:10 – 10:40 Α. Καστελλάκης, «Η αλήθεια για τα ψέματα του εγκεφάλου: Προκλήσεις και διλήμματα»
10:40 – 10:50 Α. Μιχελογιαννάκη, «Η θωριά στην ερωτική μαντινάδα»
10:50 – 10:55 Κ. Μουδάτσος, μαντινάδες
10:55 – 11:15 Ε. Περδικούρη, «Έρωτας και γνώση στον Πλάτωνα»
11:15 – 11:20 Χ. Καράλη, χορογραφία «Χωρίς εμάς», χορεύουν: Χαρά Καράλη & Γιώργος Κουκλάκης
11:20 – 12:00 Μ. Κοπιδάκης, «Αφροδίτης όρκοι, ουκ εμποίνοιμοι»
12:00 – 12:05 Λ. Σταματάκη, «Μέσα από μια φυσαλίδα», απαγγέλει Ε. Γαρεδάκη.
12:05 – 12:15 Κ. Καρνίκης «HeartWorks»
12:15 – 12:30 Κ. Σταυροπούλου, Π. Καπιζιόνης, «Λαϊκό Πιάνο Μπουζούκι» (μουσική)

♥ 13:00 – 18:30 | Εργαστήρια

13:00 – 15:30 Χ. Καράλη, «Μ’ ένα αχ του δίνω αέρα» | αίθουσα: Πειραματικό Θέατρο
13:00 – 16:00 Μ. Παναγιωτάκη, «Ερωτεύεται ο κόσμος εκεί έξω;» | αίθουσα: Σεμιναρίων
16:00 – 18:00 Α. Χρυσουλάκη, Α. Ιερωνυμάκη, «Ο δικός μου Λαβύρινθος: Η άκρη του νήματος»
| αίθουσα: Πειραματικό Θέατρο
16:15 – 18:30 Γ. Ραμπαλάκος, Τ. Μανδαλενάκη, Κ. Τζωρτζακάκης, Σ. Σταυρακάκης, «Ο μύθος του Ορφέα και
της Ευρυδίκης: Ερωτήματα για την απώλεια και την επανασύνδεση» | αίθουσα: Σεμιναρίων

♥ 18:00 – Ομιλίες – Δρώμενα. Αίθουσα: Πειραματικό Θέατρο

18:00 – 18:20 Μουσική Ομάδα 11ου Γ. Λυκείου Ηρακλείου, 11 & ΚΑΤΙ
18:20 – 18:25 Σχολή χορού Μ. Μπεναρδή, » Εκεί στο Νότο», χορογραφία Μ. Μπεναρδή
18:25 – 18:35 Δίσεκτος Έρωτας. Ο ανεκπλήρωτος έρωτας μέσα από κείμενα Ελλήνων συγγραφέων, βίντεο
18:35 – 19:00 Χ. Ασημινάκη, Τ. Καρακούκας, «Love-ύρινθος», μουσική
19:00 – 19:05 Σχολή χορού Κ. Φιοράκη, »SMOOTH CRIMINAL» χορογραφία Ά. Αδάμη
19:05 – 19:15 Γ. Νικολακάκης: Έρωτας πρόσφυγας
19:15 – 19:20 Σχολή χορού Κ. Φιοράκη, ́ ́THE BATLLE » χορογραφία Ά. Αδάμη
19:20 – 19:30 Μ. Τσικριτζής: «Ο έρως και η Αφροδίτη πως εμφανίζονται στα κυκλαδικά Τηγανόσχημα από την 4η χιλιετία π.Χ.»»
19:30 – 19:35 Λ. Σταματάκη, «Σιωπή», απαγγέλει Ε. Γαρεδάκη.
19:35 – 19:40 Σχολή χορού Κ. Φιοράκη, »ROXANNE» χορογραφία Π. Κλάδου
19:40 – 19:50 NicPa «Tree Of Life»
19:50 – 20:10 Διάλειμμα
20:10 – 20:40 Θεατρικός Μονόλογος: Ε. Δράκου, «Τζόρνταν» των Α. Ρέυνολντς & Μ. Μπουφίνι
20:40 – 21:00 Διάλειμμα – Cocktail catering από το The Art Of Cocktail
21:00 – 21:40 Alan Dalon

ερως.αντερως

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: