Για να το φέρουν εις πέρας με επάρκεια οι εκπαιδευτικοί χρειάζονται συστηματικές βασικές σπουδές και συνεχή επιμόρφωση από τη μια μεριά και από την άλλη, την ανάλογη υποστήριξη και αναγνώριση από την υπηρεσία τους και από τον κοινωνικό περίγυρο.
Η επιμόρφωση θεωρείται σήμερα στη χώρα μας, περισσότερο από ποτέ, σημαντικό μέσο για να επιλυθούν χρόνια προβλήματα της εκπαίδευσης μας ή μέσο για να εισαχθούν με επιτυχία καινοτομικά μέτρα στα σχολεία.
Στο πλαίσιο του Έργου «΄Ένταξη παιδιών παλιννοστούντων και αλλοδαπών στο σχολείο- για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Γυμνάσιο)», επιστημονική ομάδα του ΑΠΘ αξιοποίησε τη δράση της επιμόρφωσης για να προσφέρει, σε όσο το δυνατόν περισσότερους, ειδική επιστημονική γνώση στους τομείς εκείνους που αφορούν ειδικότερα τη διδασκαλία και την αγωγή στο πολυπολιτισμικό σχολείο. Τα σεμινάρια που υλοποιήθηκαν ήταν ως επί το πλείστον διασχολικά, σε θέματα παιδαγωγικής κατάρτισης και αφορούσαν όλες τις ειδικότητες των εκπαιδευτικών.*
Ε δ ώ μπορείτε να κατεβάσετε τον οδηγό επιμόρφωσης, που συγκεντρώνει σε επιτομή επιλογή του επιμορφωτικού υλικού αυτού, καθώς και εξειδικευμένη βιβλιογραφία, προκειμένου να αποτελέσει χρηστικό βοήθημα για όλους τους εκπαιδευτικούς.
*Από τον πρόλογο του Οδηγού, της Επιστ.Υπεύθυνης Ζωής Παπαναούμ
Filed under: Διαπολιτισμική Αγωγή,Διαφορετικότητα,Εκπαιδευτικό Υλικό |
Σχολιάστε